Hotel Relaks - Otwock - Wola Ducka Supersized - Full Screen Background Slideshow jQuery Plugin
Tel. (22) 789 99 25
E-mail: recepcja@hotelrelaks.pl

Polityka Prywatności
PL | DE | GB | RU
 

Rezerwacja od 140 zł








#bezpieczyhotel

Bezpieczna lokalizacja
• jesteśmy zlokalizowani w zacisznej okolicy na skraju  Mazowieckiego Parku Krajobrazowego , z daleka od miejsc publicznych, dworców, sklepów i galerii
• na teren, na którym znajduje się obiekt, nie mają wstępu osoby nie będące Gośćmi hotelowymi
• przy pełnym obłożeniu obiektu dajemy możliwość zachowania bezpiecznej odległości minimum 2 metrów we wszystkich przestrzeniach hotelowych

KORZYŚCI: Goście mają do dyspozycji dużą przestrzeń - zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz, co pozwala na zachowanie bezpiecznej odległości minimum 2 metrów. Goście przebywający w hotelu nie są narażeni na bezpośrednie kontakty z dużą liczbą osób


Teren hotelu
• na teren obiektu mają wstęp wyłącznie Goście hotelowi, pracownicy i dostawcy
• Goście, dostawcy i pracownicy mają obowiązek umyć, a następnie zdezynfekować ręce po wejściu na teren obiektu
-W przypadku stwierdzenia wyraźnych oznak choroby jak podwyższona temperatura (badanie bezdotykowe), uporczywy kaszel, złe samopoczucie, trudności w oddychaniu, Gość nie zostanie wpuszczony na teren obiektu.
 • w hotelu mogą przebywać tylko osoby, które przeszły kontrolę bezpieczeństwa

KORZYŚCI: Goście mogą czuć się bezpiecznie, gdyż na terenie obiektu nie ma przypadkowych osób

Bezpieczeństwo osobiste
 zachęcamy wszystkich Gości do dezynfekcji rąk przed wejściem do Hotelu
• zachęcamy Gości do regularnego mycia rąk mydłem zgodnie z instrukcjami dostępnymi w hotelowych łazienkach
• zachęcamy Gości do utrzymywania bezpiecznych odległości w kontaktach bezpośrednich
• w hotelowych łazienkach i przestrzeniach ogólnych, recepcji i restauracji umieszczone są płyny do dezynfekcji rąk
• zachęcamy wszystkich Gości i pracowników do uśmiechu na powitanie w zastępstwie uścisku dłoni
• zachęcamy Gości do dezynfekcji rąk przed wejściem do restauracji czy kawiarni hotelowych

Bezpieczne wnętrza

RECEPCJA
• przy stanowisku recepcyjnym może przebywać tylko 1 Gość
• recepcja obsługuje Gości w jednorazowych rękawiczkach i oddzielona szybą pleksi
• dezynfekujemy ladę recepcyjną  po każdym Gościu
• przy stanowisku recepcyjnym znajdują się płyny do dezynfekcji rąk

POKOJE
• wietrzymy pokoje hotelowe po każdym pobycie przez co najmniej 15 minut
• każdy pokój hotelowy jest generalnie sprzątany, a wszystkie powierzchnie takie jak blat, kran, sedes, biurko, klamki, włączniki, sterowniki klimatyzacji, pilot do telewizora są dezynfekowane specjalnymi środkami odkażającymi
Po sprzątnięciu pokoju osoba sprzątająca zdejmuje rękawiczki, dezynfekuje ręce i w nowych wprowadza do pokoju czyste rzeczy takie jak ręczniki, pościel
• na życzenie Gości pokój może być ozonowany

RESTAURACJA
• codziennie wentylujemy restauracje przez co najmniej 1 godzinę
• przed wejściem do restauracji znajdują się środki do dezynfekcji rąk
• proponujemy Gościom serwis dań bezpośrednio do stolika lub pokoju hotelowego
• ograniczyliśmy liczbę osób jednocześnie spożywających posiłki z zachowaniem bezpiecznych odległości stolików co 2 metry, w wyznaczonych strefach
• dezynfekujemy stoliki w restauracjach po każdym Gościu
-rozszerzyliśmy ofertę Room Service dając Gościom większą możliwość zamawiania różnorodnych dań bezpośrednio do pokoi
• wszystkie posiłki przygotowywane są w sterylnych warunkach zgodnie z zasadami HACCP oraz Sanepid-u przez personel przeszkolony z zasad bezpieczeństwa i higieny
• kucharze pracują w rękawiczkach i przyłbicach
na dzień dzisiejszy do odwołania restauracja świadczy usługi do pokoju hotelowego lub na wynos!

PRZESTRZENIE KONFERENCYJNE
• regularnie wietrzymy wszystkie sale konferencyjne
• przed salami umieszczone są środki do dezynfekcji rąk
• po zakończonym spotkaniu sale są wietrzone oraz ozonowane, a sprzęt - taki jak rzutnik, laptop, włączniki, sterowniki, klamki - dezynfekowane
• krzesła konferencyjne ustawiane są w bezpiecznych odległościach z zachowaniem 2 metrów odległości

PRZESTRZENIE HOTELOWE 
• co godzinę dezynfekujemy klamki, poręcze na klatkach schodowych
• przestrzenie hotelowe są czyszczone przez personel wyposażony w jednorazowe rękawiczki i maski ochronne, które są regularnie wymieniane
• ograniczamy liczbę osób przebywających jednocześnie w powierzchniach wspólnych
• w hotelu zostały ustawione kosze na śmieci otwierane bezdotykowo

KORZYŚCI: minimalizujemy ryzyko, aby każdy z Gości czuł się bezpiecznie